Сучасне життя змінюється дуже швидко. Професія вчителя одна з професій, фахівці якої мають змінюватись одночасно . Адже кожне покоління має справу з новими досягненнями, проблемами та турботами. І першими, хто вказує стежку в іноді незрозумілому, а підчас і ворожому для школяра світі, є звичайні вчителі. Та сьогодні вчитель має не вести а йти поруч з учнями - навчати - навчаючись. Новий Державний стандарт освіти, на мою думку, допоможе і учням і вчителям. В усі часи освіта будувалась так, що частину відомостей про оточуючий світ учні отримували напряму, репродуктивним шляхом від вчителя, іншу ж – засвоювали самі, шляхом проведення власних досліджень та вирішення „життєвих” завдань за методом „спроб та помилок”. Новий Держстандарт освіти до пріоритетів сьогодення відносить уміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольнять потреби сучасного інформаційного суспільства. Тому важливим є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а і бути готовими змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти потоками даних, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя. Тому важливими стали саме компетентності, що визначають готовність учнів до активної та ефективної реалізації у суспільстві знань, основними ознаками якого є інтелект та технології, зокрема інформаційно-комунікаційні. Тож надзвичайно важливими є компетентнісні задачі на уроках інформатики. Вони є практично значущими для учнів, такими, що демонструють міжпредметні зв‘язки та потребують застосування сучасних ІКТ для ефективної реалізації, є цікавими та мають практичне застосування у власному повсякденному житті учнів. За допомогою використання компетентнісних задач перед учнем постає значуща для кожного з них проблемна ситуація, що, в свою чергу, ініціює активізацію їх інтелектуальної самостійної діяльності. Для їх реалізації передбачається експериментальна робота за комп‘ютером як під керівництвом вчителя, так і самостійно згідно до запропонованого плану з наступною груповою чи саморефлексією. Ефективність такої роботи підсилюється за умови активного використання Інтернет-ресурсів.
Сучасне життя змінюється дуже швидко. Професія вчителя одна з професій, фахівці якої мають змінюватись одночасно . Адже кожне покоління має справу з новими досягненнями, проблемами та турботами. І першими, хто вказує стежку в іноді незрозумілому, а підчас і ворожому для школяра світі, є звичайні вчителі. Та сьогодні вчитель має не вести а йти поруч з учнями - навчати - навчаючись. Новий Державний стандарт освіти, на мою думку, допоможе і учням і вчителям. В усі часи освіта будувалась так, що частину відомостей про оточуючий світ учні отримували напряму, репродуктивним шляхом від вчителя, іншу ж – засвоювали самі, шляхом проведення власних досліджень та вирішення „життєвих” завдань за методом „спроб та помилок”. Новий Держстандарт освіти до пріоритетів сьогодення відносить уміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольнять потреби сучасного інформаційного суспільства. Тому важливим є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а і бути готовими змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти потоками даних, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя. Тому важливими стали саме компетентності, що визначають готовність учнів до активної та ефективної реалізації у суспільстві знань, основними ознаками якого є інтелект та технології, зокрема інформаційно-комунікаційні.
ВідповістиВидалитиТож надзвичайно важливими є компетентнісні задачі на уроках інформатики. Вони є практично значущими для учнів, такими, що демонструють міжпредметні зв‘язки та потребують застосування сучасних ІКТ для ефективної реалізації, є цікавими та мають практичне застосування у власному повсякденному житті учнів. За допомогою використання компетентнісних задач перед учнем постає значуща для кожного з них проблемна ситуація, що, в свою чергу, ініціює активізацію їх інтелектуальної самостійної діяльності. Для їх реалізації передбачається експериментальна робота за комп‘ютером як під керівництвом вчителя, так і самостійно згідно до запропонованого плану з наступною груповою чи саморефлексією. Ефективність такої роботи підсилюється за умови активного використання Інтернет-ресурсів.